Design af logo
Er du soloselvstændig?
Og sælger du en service – altså hvor du mere eller mindre er produktet?
I så fald: Dit logo skal passe til dig og din personlighed.
Et logo for en virksomhed som din, skal være en del af dit personlige brand.
Det svære her er, at fange dig og dit udtryk ned i dit logo og dit brand. Du skal finde din egen stemme – og det ved jeg godt kan være svært, men jeg vil gerne hjælpe dig på vej.
Du skal have det godt med dit logo, og DU skal føle at det er LIGE dig.
Du skal være stolt af det, og have lyst til at vise dit logo frem til alle, du møder.
Og frem for alt skal det vise en autentisk version af dig, så jeg ikke er i tvivl om hvem du er OG hvad du tilbyder i din virksomhed.
Det skal ikke være påklistret, men DIG. Jeg vil gerne få DIG til at shine.
Lad os tage en snak og finde ud af, om vi passer sammen.
Send mig en mail på sarah@vissuel.dk
så finder vi et tidspunkt som passer os begge.
Jeg glæder mig til at snakke med dig om din virksomhed og DIN drø
Sarah Møller Pedersen – Grafiker og marketingnørd
Jeg vil ELSKE at hjælpe dig med at tiltrække de rigtige mennesker og potentielle kunder til din virksomhed.
Vi kan starte lige når du er klar, men vent ikke for længe. Det er SÅ surt at være ked af sit logo eller ikke at føle sig hjemme i sit brand og sin virksomhed.
Send mig en mail på Sarah@vissuel.dk så finder vi et tidspunkt som passer os begge.
Jeg glæder mig til at snakke med dig om din virksomhed.
men også fysiske som visitkort samt vandmærker.“
Eksempler på logodesigns:
Eksempel logoer
Hvordan skal mit logo se ud?
Når du skal have designet dit logo, kan det ofte føles som om, at der er uendelige muligheder for, hvordan det skal se ud.
Det kan også være enormt svært at beskrive, hvilket udtryk du ønsker.
Jeg har forsøgt at gøre det lidt lettere for dig. Herover ser du et par eksempel-logoer. Det er ikke reelle virksomheder, men designidéer ud fra den tydelige forskel på virksomheder.
Det er vigtigt at dit logo passer til din virksomhed og sender de rigtige signaler til dine kunder.
Et logo skal være præcist i designet, fordi alle elementer spiller en rolle. Farvevalget sender ét signal og skrifttypen ét andet. Det hele spiller sammen og giver et samlet indtryk af din virksomhed.
At designe et logo er en proces.
En proces vi skal igennem sammen.
Et logoforløb hos mig forløber således:
Du kommer med et brief, som beskriver hvad du har af ønsker til udtryk, farver og hvad din målgruppe er. Dette kan jeg også spørge ind til pr telefon, hvis du ikke ved det.
Jeg laver nogle løse computerskitser, så du kan se, om vi er på vej i den rigtige retning.
Du kommer med feed back (hvis det er helt i skoven tager vi en tur mere)
Jeg laver den endelige fil. Der kan rettes minimalt herefter.
Herefter modtager du dit logo.
Du får:
Når du modtager et logo lavet hos mig, vil du få et logo der er bygget i vektorgrafik.
Jeg sørger for, at det kan benyttes på både mørke og lyse baggrunde (eller du modtager 2 forskellige versioner)
Filfirmater; Vektorfilen vil du modtage som .pdf i både cmyk og pantone, så du har mulighed for både at få trykt på tøj(og alt muligt andet) OG på papir i din egen printer. Herudover får du png og jpg i RGB i op til 3 forskellige mål.
Vi aftaler, hvilke størrelser du har behov for.
Jeg laver logoer i “rene” farver – ikke med skygger og andre former for forløb. Det gør jeg for at resultatet kan skalleres frit og trykkes på alle medier uden bøvl.
Jeg anbefaler, at du ikke nøjes med at få lavet “kun” et logo. Det gør jeg fordi, dit visuelle udtryk er meget mere end “bare et logo”.
Derfor vil jeg gerne invitere dig til, at vi tager en snak om, hvordan vi bygger en helhed til din virksomhed. Så du står stærkt og ser professsionel ud.
Tag fat i mig på sarah@vissuel.dk