Warning: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable in /var/www/vissuel.dk/public_html/wp-includes/post-template.php on line 284

motionmailapp.com

Sarah Møller Pedersen – Grafiker og marketingnørd

Jeg vil ELSKE at hjælpe dig med at tiltrække de rigtige mennesker og potentielle kunder til din virksomhed.

Føler du ikke at din virksomhed ser professionel ud?

Har du tænkt over, hvor meget det påvirker dig, at du føler din markedsføring er grim eller ser hjemmelavet ud?

Der sker nemlig 2 ting:

Du har ikke selvtillid til at råbe højt nok om, hvad du kan hjælpe verden med.

Kunderne kan enten ikke genkende dig på din hjemmeside for de var landet på din facebookside – som sender helt andre signaler. Det giver utrygge kunder – og utrygge kunder køber desværre ingenting 

Kom med på Brand-Bygger Workshop.

 Lær at bygge din visuelle profil: 

  • som passer til dig 
  • som passer til din virksomhed
  • som får dig og din virksomhed genkendt og husket af potentielle kunder 

 – så du fremover hurtigere lettere kan lave markedsføring, som passer til din virksomhed og som du bliver genkendt med.

  

Du får undervisning i, hvordan du kan:

  • bygge dit brand
  • finde frem til og vælge de rigtige farver
  • bruge de farver du finder på den bedste måde
  • vælge de(n) skrifttype(r) som passer til dig
  • finde frem til din generelle stil
  • vælge dine andre designelementer
  • personliggøre færdige skabeloner, så de passer til dit brand
  • finde den billedstil du har brug for 

 

Du får også:

  • Max 40 minutters undervisning om ugen
  • Overskuelige opgaver
  • Teknisk vejledning i forskellige gratis tools og programmer 
  • Mulighed for sparring og Feedback

Workshoppen varer 6 uger og starter mandag d. 25. maj 2020 

Selve undervisningen bliver max 40 minutter om ugen – hertil kommer løsningen af opgaverne (max 3-4 timer om ugen) 

Altså et overskueligt program og tidsforbrug som kan passe ind i dit liv..

 

Der vil være mulighed for sparring og vejledning undervejs. 

Der kommer Q&A hver uge.

Der bliver nogle om aftenen og nogle i dagtimerne, så flest muligt har mulighed for at deltage. Hvis du alligevel ikke har mulighed for at deltage, kan du se optagelsen når det passer dig.

Mulighed for feedback hver uge. 
Feedback på en måde, som er mulig at se når det passer ind i din travle hverdag.

Jeg lukker for optag på workshoppen Onsdag d. 20. maj kl 22.00

    Jeg vil varmt anbefale Brandbygger Workshoppen da det helt klar er årsagen til at jeg nu har styr på mine farver og skrifttyper og de gratis værktøj som Sarah bruger i undervisningen, er nu med til at jeg lettere selv kan lave ting til min markedsføring fremover. Sarah har en rolig undervisning både LIVE og på video som gør at man føler sig tryg og sikker i at gå i gang med opgaverne, og får en god hjælp når man spørger efter det.


    Jeg vil anbefale brandbygger workshoppen, fordi det at skabe sit eget brand med farver, logo og skrifttyper gør det så meget lettere at lave flotte og gennemarbejdet opslag på sociale medier. Når det er lagt fast - sættes så meget energi fri til andet i din virksomhed.
    Sarah er dygtigt og relevant og kærlig i sin hjælp og du får alle de redskaber du har brug for som lille personlig virksomhed i opstartsfasen.

    Jeg har lært at give mine billeder genkendelighed ved at bruge "mine" farver.
    Jeg føler, jeg har et brand, som jeg stolt kan vise frem selvom der er plads til udvikling, så jeg er så godt på vej!

    Kom med på BrandBygger Workshop

    BONUS #1

    Interview med Gitte Stounberg:

    Find din "tone of voice"

    Sådan finder du din egen skrivestil /eller dit brands “Tone of Voice”

    fordi det ikke er ligegyldigt, hvordan du skriver eller hvilke ord du bruger som brand.

    Gitte er jounalist og tekstforfatter
    – og så lærer hun selvstændige at skrive godt (og nemt)

    Gitte ved rigtigt meget om tekst og det at skrive så det passer til den person man er OG til det brand man er – uanset om man er lille soloselvstændig eller større virksomhed.

    BONUS #2

    teknik video:

    Sådan sætter du dit brand op i canva

    Værdi: 347 kr +moms

    Spar dig selv for rigtigt meget tid og bøvl med at huske på dine farver og skrifttyper.

    Canva er et gratis online værktøj som er nemt og intuitivt at bruge. 

    Det indeholder herudover en masse gratis billeder og en hel del gratis grafik, som du kan benytte.

    Hvis du vælger at betale for Canva, får du endnu flere features og funktioner.


    BONUS #3


    Skabeloner til Canva

    Skabeloner som du kan finde inspiration i eller bare tilpasse til din virksomhed med de farver og skrifttyper, du finder frem til på BrandBygger Workshoppen. 

    Værdi pr stk: 187 kr + moms


    Der vil være skabeloner til fx stories på instagram, facebookopslag, facebookcovers, facebook-gruppe-covers, ebogs-forsider, Linkedin covers, forsider til “gemte stories”, instagram-opslag, facebookannoncer.

    De fungerer som en designhjælp til dig – så du ikke skal starte helt fra bunden.

    Når du bruger skabelonerne, skal du egentlig bare ændre farver og billeder – og så tilpasse til din virksomhed.

    Du får forklaret, hvor fx facebook klippet noget af billedet.

    Jeg gennemgår, hvordan Canva fungerer som en del af kurset. 

    9 stk nævnt her: en værdi af 1683 kr +moms

    BONUS #4

    (kun til dem der investerer inden tirsdag d. 19  kl. 22.00)


    Sådan laver du grafisk lækre salgsbilleder

    til dit kursus eller digitale produkt

    (det kommer til salg for 687 kr + moms).

    De billeder vi bruger i vores markedsføring er mega vigtige.

    Når du kan lave billeder der viser, hvad dit kursus går ud på, så er dit produkt meget lettere at forstå – og dermed meget lettere at sælge.

    Det her får du med:

    Det her er et VILDT tilbud: 
    Du får:

    • Skabeloner lige til at implementere – tilsæt kun dig selv.
    • Workbook
    • Gratis facebookgruppe, hvor der er sparring med de andre deltagere
    • Mulighed for feedback
    • Q&A’s hvor du kan få svar på alle dine spørgsmål
    • Undervisning i gratis tools og designprogrammer, så du kan lave din markedsføring og bygge dit brand. 

      Alt sammen så du kan lave din markedsføring SELV og stadig se professionel ud.

      Jeg vil SÅ gerne hjælpe dig godt på vej i din virksomhed
      – skal du med?

    Almindelige spørgsmål:

    Hvor lang tid skal jeg bruge på det?

    Der er max 40 minutters undervisning om ugen. (de fleste uger under 30 minutter)
    Jeg har gjort, hvad jeg kan for at gøre undervisningen så præcis som muligt, så du får det du har brug for og ingen fluf.<
    Herudover vil der være løsning af opgaver (1-4 timer om ugen)

    Forløbet varer 6 uger. I den til har du adgang til at få hjælp, sparring, stille alle de spørgsmål du kan have brug for og få min feedback.

    Hvordan foregår det?
    Selve undervisningen ligger på en platform online.

    Du får adgang til indholdet bid for bid – uge for uge, sådan at jeg sikrer mig, at du ikke bliver overvældet.
    De første præ-kursus-opgaver ligger klar allerede nu.

    Hvor længe har jeg adgang til kurset?

    Du har adgang til kursusmaterialet for evigt.
    Det betyder at du altid kan gennemgå materialet igen senere, hvis du skulle få brug for det.

    OG at du kan tage kurset i dit eget tempo.

    Du kan endda tage det igen om et par år, hvis du bliver nødt til at sadle om af en eller anden grund.

    Kan jeg stille spørgsmål?
    Der bliver mulighed for at deltage i Q&A’s.
    Dem kan du stille spørgsmål til på forhånd og der kommer replay, så du behøver ikke være til stede.
    Der bliver både nogle om dagen og om aftenen.

    Du får også adgang til en lukket facebookgruppe, som du kan bruge til sparring med mig og de andre deltagere.

    Må jeg stille spørgsmål til materialet fra uge 1, selvom planen siger uge 4 ?

    Ja. Alle spørgsmål er velkomne. Bare spørg.

    Får jeg feedback på det jeg har lavet? 
    Der bliver mulighed for at få feedback hver uge
    – igen på en måde, så du kan se det når det passer ind i dit liv.
    Her fortæller jeg dig på en konstruktiv måde, hvordan du kan gøre det du har lavet endnu bedre.

    Har du eksempler på, hvilken forskel det har gjort økonomisk for deltagerne?
    Nej Men eksempler ville heller ikke være fair overfor deltagerne eller deres virksomheder.

    De fleste er påvirket af Corona på en eller anden måde. Første workshop blev gennemført henover nedlukningen af Danmark.

    Kan jeg finde ud af det?
    JA – jeg er af den overbevisning at der ikke findes dumme spørgsmål, kun ting vi ved og ting vi ikke ved endnu…
    så hvis der mod forventning er noget jeg ikke har forklaret godt nok – eller noget der driller, så har du muligheden for at stille spørgsmål.

    Det er præcis derfor, jeg er tilgængelig som hjælper i de 6 uger. 

    Hvad koster det?
    Din investering i BrandBygger Workshoppen er 3747 kr + moms
    Du har endda mulighed for at dele din investering op i 3 rater.

    De penge kan du hurtigt bruge på fx annoncer på facebook som ikke fungerer optimalt fordi de sender de forkerte signaler.

    På kurset lærer du hvordan du laver dit markedsføringsmateriale selv, så det alligevel ser professionelt ud.

    Du kunne hurtigt bruge 2000 kr hos én grafiker og 3000 kr hos en webdesigner
    – og så have materiale der stikker i hver sin retning og forvirrer dine potentielle kunder.