Design lækre coverbilleder & tiltræk dine kunder
Lær hvordan du udnytter dine coverbilleder, så de bliver et af de største aktiver i din forretning
Lær hvordan du udnytter dine coverbilleder, så de bliver et af de største aktiver i din forretning
Jeg har opdaget, at alt for få soloselvstændige bruger deres coverbilleder optimalt.
Tænk over det…
Du møder en flink person på nettet som hjælper dig fx i en Facebookgruppe
Forestil dig at du har stillet et spørgsmål og en rar person byder sig til med hjælp – så er chancen for at du tjekker deres facebookprofil for at lære mere om dem ret stor.
Det kan du udnytte…
Du kan indrette din personlige Facebookprofil så du leder nysgerrige sjæle videre i din forretning.
Du kan lede dem mange forskellige steder hen.
OG jeg vil bl.a. anbefale dig at bruge dit Facebookcover.
Hvorfor ?
Fordi det er gratis. Og nemt. Og Super effektivt. Og en meget stor flade – lidt som at have en plakat, en fuldsides annonce i avisen eller et butiksvindue
Du kan bruge dit cover både på LinkedIn og på Facebook – men der er forskel på, hvad du kan bruge det til.
Fx kan du bruge dit cover til att få de nysgerrige på dit nyhedsbrev eller lignende.
Dette kursus hjælper dig med, hvordan du gør det. OG hvad du kan gøre hvor.
Jette fortalte mig efterfølgende, at hun snart har en ny freebie der skal ‘ud over rampen’. Og derfor slog hun til nu. Så coveret og knappen kan sidde lige i skabet.
Og hun uddybede med:
“Jeg undersøgte prisen på dit kursus og vurderede, hvor lang tid jeg selv skulle bruge på at hitte ud af det. Derfor var det en hurtig beslutning at købe.”
Din investering i at lære at designe lækre coverbilleder er kun 799 kr + moms
Altså lige omkring end hvad en almindelig grafiker tager i timen.
Til gengæld så lærer du, hvordan du selv laver det cover
– så du gang på gang på gang kan designe et cover der sætter fokus på lige netop det du vil have fokus på.
Sarah Møller Pedersen – Grafiker og marketingnørd
Jeg VED at jeg kan hjælpe dig med at få et lækkert Facebookcover, der tiltrækker dine kunder
Du får:
Kurset der lærer dig, hvordan du kan bruge og designe et coverbillede som passer til din virksomhed.
Du lærer, hvordan du kan sende de rigtige signaler og hvad du kan bruge dit coverbillede til.
Saml nysgerrige kunder op
De potentielle kunder kommer alligevel forbi dine profiler. Lad os få dem inspireret til at blive hængende
Kurset er til dig, der bruger Facebook og/eller LinkedIn til at netværke med
Kurset består af:
Skabeloner til covers på LinkedIn og på Facebook, med hver mindst 15 forskellige designs – lige til at tilpasse til din virksomhed. Skabelonerne er lavet i Canva og er derfor nemme at tilpasse til netop DIN virksomhed.
Indeholder videoguide til, hvordan du gør, når du skal tilpasse skabelonen til din virksomheds stil.
Du får også en liste med ideer til, hvad du kan bruge dit coverbillede til.
Hvordan foregår det?
Du får adgang til en lukket platform, hvor undervisningen ligger.
Undervisningen er en blanding af:
❊ Videoer med slides, hvor du får nogle grundlæggende tips til effektivitet, når du designer.
❊ Trin for trin videoer, som viser dig præcis, hvordan du gør. Og som du kan se igen og igen (og igen).
❊ En ideliste med oversigt over, hvad jeg vil anbefale dig at bruge dit coverbillede til – afhængig af, hvor det er.
Kurset er et onlinekursus og foregår når du har tid og lyst.
Du kan tage hele kurset med det samme, eller dele det op i mindre bidder.
Kom med NU og få fat bonusserne med herunder
Bonus #1
E-guiden:
Pimp din personlige Facebook profil.
Det er gået op for mig at én ting er at få designet det der cover.
En anden ting er at sætte Facebookprofilen op til succes og vide, hvor og hvordan man linker, tilføjer sine andre profiler OG henviser til sin virksomhed.
Guiden her giver dig en step-by-step til, hvordan du gør det.
VÆRDI: 129 kr + moms
Bonus #2
Størrelsesguiden giver dig den størrelse du skal designe i inde i Canva, for at målene passer bedst muligt på de sociale medier.
Så du fx. undgår at billedet bliver sløret. I guiden viser jeg dig hvor billedet bliver beskåret på hhv. mobil og computer.
OG du får en videoguide til, hvordan du kan bruge den viden, når du designer inde i Canva
– så du ikke lægger vigtige ting i områder der bliver beskåret.
VÆRDI: 129 kr + moms
Bonusserne får du med, når du investerer i kurset “Design lækre coverbilleder & tiltræk dine kunder”
ALLE, der har investeret i kurset her indtil nu, får selvfølgelig del i alle de bonusser jeg her har listet.
Almindelige spørgsmål
Jeg har den gratis version af Canva – kan jeg bruge skabelonerne
Ja det kan du. Jeg har ikke brugt noget som ikke kan benyttes af en person med en gratis Canvakonto.
Jeg er helt ny i Canva, kan jeg følge med?
Ja det kan du sagtens. Du kan i øvrigt se videoerne igen og igen, hvis du har behov for det.
Hvad er der i skabelonerne
Skabelonerne er opbygget så det er nemme at tilpasse din virksomhed. Du får forskellige 15 versioner og kan frit vælge den der passer bedst til din virksomhed.
Hvordan foregår det?
Så snart du har investeret i kurset får du adgang til det i en online platform.
Her kan du se videoerne igen og igen, hvis du har brug for det.
Hvor længe har jeg adgang til kurset?
Kurset er dit for evigt.
Hvor lang tid tager det at gennemføre?
Du kan se alle videoer og downloade alle pdf’er med det samme – så vil det tage ca halvanden time + designtid
Hvor hurtigt vil jeg se resultater?
Dine resultater kommer an på, hvor hurtig du er til at implementere. Men jeg vil mene, at du kan se at du bliver hurtigere til at designe allerede når du begynder at tage de første værktøjer og/eller genveje i brug.
Er det svært?
Det er ikke spor svært.
Jeg forklarer dig stille og roligt, hvad du kan gøre og hvordan.
Du får muligheden for at få MIN feedback på dine covers OG profiler.
Jeg VED at feedback er vigtig. Jeg VED at feedback kan rykke dig så, du bliver endnu bedre og endnu skarpere på dit budskab.
Alle der investerer i kurset inden 3. maj kl 22.00 får muligheden for at sende covers og profiler ind til feedback.
Jeg gennemgår ALLE der sender ind.
Du får mere information om hvordan du tilmelder dig, når vi kommer tættere på.
Hvis du investerer nu, har du muligheden for at nå at se kurset igennem og designe nye covers inden feedbacken.
VÆRDI: Jeg ved at feedback er GULD værd og derfor er den svær at værdisætte.
Udbyttet for dig er nemlig, at du får at vide: Hvad fungerer og hvad kan du gøre endnu bedre.