Onlineworkshop: Ryd op og skab orden i Canva
Få styr på dit Canvarod:
Slip for dobbeltarbejde og find dine ting - hver gang. 


OBS: Workshoppen er afholdt, med et hold glade deltagere. Du kan skrive dig på venteliste, og være en af de første til at høre om det næste gang vi åbner

Kender du det, at du åbner Canva, fordi du bare lige skal finde den præsentation/flyer/ebog du skal bruge på fredag. 

Men den er ingen steder at finde.

Druknet i mængden af opslagsgrafikker, videoer, reels, salgsgrafikker, bøger, workbooks, præsentationer, flyers og hvad du nu ellers har brugt Canva til i tidens løb.

Og hedder det du leder efter nu noget logisk ? 
 Eller glemte du (igen) at navngive, så det du leder efter måske hedder fx. “design uden navn – præsentation”.


LÅRD …

 

Så nu har du 2 muligheder. 

1. Du kan lede hele din Canva igennem – inkl at åbne 11 forskellige projekter for at finde den rigtige. 

 Eller 

2. Du starter forfra. 

Laver et nyt design. 

Fra bunden – ( igen !) 

Du risikerer at spilde din tid, når du roder.


Fordi selv om det kan virke uskyldigt – måske endda som en god idé – bare at oprette et nyt dokument, et nyt opslag eller et nyt design, hver gang du skal:

  • lave et opslag på SoMe
    bruge en skabelon til et tilbud
  • designe en flyer til din klinik
  • tilpasse præsentationen du skal bruge til dit næste oplæg
  • opdatere din e-bog til din 2023-version

Så er du i fare for at gøre 2 ting: 

1. Spilde tid på at lave noget du allerede har lavet.
2. Starte forfra, fordi du ikke kan finde det du leder efter. 

= Tid du i stedet kunne have brugt på at tjene flere penge (til sommerferien, veninde spa-opholdet eller en middag med din partner.)

Og det er altså – helt firkantet – den helt forkerte og meget uoptimale måde at bruge Canva på. 

Det skal vi have lavet om på.

derfor vil jeg gerne invitere dig med på onlineworkshoppen

Onlineworkshop: Ryd op og skab orden i Canva
Få styr på dit Canvarod: Slip for dobbeltarbejde og find dine ting - hver gang. 


En workshop, hvor du ikke kun lærer hvordan du gør, men også får startet op på at lave din struktur, bygge dit mappesystem og rydde op i dine ting.

Så du ALDRIG mere skal lede i timevis (eller forgæves) efter dine Canvaprojekter.

De tekniske detaljer

Tid: 

onsdag d 24. maj 9.30-12.00

 

Så der bliver god tid til at få skabt system i dit rod  

Sted:

Vi mødes på zoom (du bestemmer helt selv om du vil have kamera på eller ej)

 

Og vi får ryddet op i din Canva, så du får meget lettere ved at finde dine ting. 

 

Din investering i at kunne finde dine Canva-projekter og ikke behøve lave dobbeltarbejde er kun 444 kr + moms

eller 555 kr inkl moms

Til gengæld kan workshoppen spare dig for timevis af arbejdstimer – og endnu flere frustrationer. 

Jo mere du bruger Canva

jo mere tid sparer du.

Sarah Møller Pedersen Logodesign

Din underviser:
Sarah Møller Pedersen – Grafiker og Canvanørd

Jeg kan selv være et kæmpe rodehovede. Men jeg har skabt et system i Canva, som gør at jeg altid kan finde mine projekter.

Lad os få skabt din struktur, så du nemmere kan finde dine ting.

Workshoppen er til dig, der vil kunne finde dine projekter, billeder og elementer i Canva

På workshoppen får du: 

  • Skabt strukturen i dine mapper
  • Titel-Opskriften som sikrer, at du kan finde frem til dine projekter
  • Tid til at få ryddet op på selve workshoppen

    OG

  • Du får 1-minuts-metoden som sikrer dig, at du får holdt rodet nede fra nu af.

 

Jeg ved nemlig godt, at du måske godt ved HVORDAN man holder styr på det digitale rod.

Problemet er oftest at komme igang og rent faktisk få det gjort.

Så lad os gøre det sammen.

Ses vi?

Almindelige spørgsmål

Jeg har den gratis version af Canva – Kan jeg være med?
JA!
Du kan sagtens rydde op og skabe mappestruktur i Canva, som gør at du kan finde dine projekter igen

Kan JEG finde ud af det?
JA det er jeg helt sikker på, at du kan.

 

Men kan jeg monn holde det ryddet efterfølgende?
JA! Det er ikke svært
Reelt kræver det selvfølgelig at du gør en aktiv indsats for at holde rodet nede. Men reelt tager det 1 minut med 1-minuts-metoden

 

Hvordan foregår det?
Workshoppen foregår på zoom d. 24. maj kl 9.30-12.00 

Her lærer du metoderne. Jeg tager dig igennem processen at skabe orden i din Canva.
OG du får tid til at få skabt strukturen.

Bliver det optaget?
JA! Det bliver optaget, så hvis du ikke har muligheden for at være med live kan du gennemgå processen senere. 

OBS. INGEN krav om at du har kameraet tændt, men det skal være muligt at stille spørgsmål med lyd, derfor har jeg oprettet workshoppen som et zoommøde.

 

Vil jeg nå i mål med at rydde op på selve workshoppen.
Det kommer an på, hvor mange Canvaprojekter og billeder du har liggende i din Canva.
Jeg lover dig, at der bliver god tid til at få startet op, og skabt et system så du har nemt ved at bruge dine mapper fremover. Men det er nok en god ide, for en god ordens skyld at lægge en times tid ind i din kalender i dagene efter. Til at fuldføre processen

 

Hvor hurtigt vil jeg se resultater?
Du vil kunne se at du får nemmere ved at finde dine projekter og billeder med det samme efter oprydningsprocessen er gennemført.

 

Er det svært?
Det er ikke spor svært.
Jeg forklarer dig stille og roligt, hvad du kan gøre og hvordan.
Du kan tage det stille og roligt. 

 

Lærer jeg ALLE Canvas funktioner på workshoppen?
Nej

Workshoppen her: Ryd op og skab orden i Canva er for alle niveauer. På workshoppen her får du hjælp og støtte til at få skabt et mappesystem som kan fungere til din virksomhed. 

Hvis du ønsker at lære de mere avancerede funktioner i Canva som kan gøre dig endnu hurtigere i Canva, så tag et kig på kurset Undgå unødvendig spildtid i Canva. Her lærer du genveje og tricks, som vil gøre dig meget hurtigere i Canva.