Lær at lave

Grafik der sælger

Til dig der gerne vil sælge mere og/eller sælge nemmere.

Lær at lave grafik og billeder, der understøtter dit salg og flytter dine kunder til at tage en beslutning. 

Dine kunder er på en rejse, fra at være følgere og til at blive købere. De skal hjælpes til at tage beslutningen om, at investere i netop dig og det du sælger – netop nu.

Og de billeder og de grafiske virkemidler du bruger i din markedsføring kan gøre en KÆMPE forskel for dit salg. 

 

viser du , hvad du sælger?

Viser du, hvad du sælger, selv om det du sælger er din viden eller en service?

Kender du det, at du skal sælge en ydelse eller måske et kursus, men det kan være svært for dine kunder at forstå, hvad det er du hjælper med? 

 

Måske står du med følelsen af, at det må være meget lettere at sælge et fysisk produkt. Webshop-ejere kan jo bare tage et billede af selve produktet.  

 

Det behøver ikke være sværere at sælge med billeder, men det kræver noget omtanke.


 

Kan  dit salg til tider godt virke tungt?

Har du lange mailkorrespondancer med dine potentielle kunder, som skal finde ud af om du kan hjælpe dem?

Kunne du tænke dig kun at have afklaringssamtaler med dem, som du reelt er et godt match for?

OG

At de afklaringssamtaler kun tog max 15 minutter (og ikke 45) fordi kunden var 98% afklaret inden jeres snak. 

 

nemmere at sælge

Din salgsgrafik kan forkorte vejen fra følger til kunde.

De allerfleste kunder  læser ikke hjemmesider og salgssider

(og dermed også med stor  sandsynlighed dine kunder)

Vi skimmer dem.

Det betyder at de allerfleste ikke læser alle argumenter.

De læser ikke alle ord.

Og måske forstår de ikke, hvorfor dit produkt eller din service kan ændre deres liv og hjælpe mere alle deres problemer.

Men vi kan hjælpe dem på vej med grafik og billeder.

Når du bruger billeder og grafik, som understreger dit budskab, så vil dine budskaber blive set.

Hvorfor?

Fordi når kunden fx scroller ned over en salgsside som denne, så vil de fange pointen lige med det samme

Et billede siger mere
end 1000 ord

Du har sikkert hørt sætningen: 
1 billede siger mere end 1000 ord. 
 

Faktum er også at vi opfatter budskabet meget hurtigere.

Billeder går lige i hjernestammen.

Billeder med Kort understregende tekst fokuserer dit budskab.

Derfor kan du flytte dine læsere og følgere til at blive kunder, ved at bruge grafik i din markedsføring og dit salg.

Måske kan du også regne ud, at det ville hjælpe dit salg at bruge flere billeder i din markedsføring af dine produkter og ydelser.

MEN …

Kan man overhovedet vise det du sælger på et billede?

Måske mangler du et billede, som kan vise NETOP det du sælger. 

Måske føles det umuligt, uoverskueligt og svært at lave et billede, som fremhæver fordelene ved dit kursus.

Måske kan man bare ikke rigtigt vise det du sælger med et billede…

Men faktum er bare, at det kan man godt.

Og det kan DU godt.

Det er en færdighed, som du kan lære.

Evnen til at tænke lidt ud af boksen og lære, hvordan du kan bruge og lave billeder, som kan vise, hvad det er du sælger. 

Og det det netop, hvad du lærer på workshoppen Lær at lave grafik der sælger

Vidste du, at din grafik kan understøtte dit salg?


Du kan lave visuelle elementer, som kan hjælpe dig med at sælge dine produkter. 

Faktisk kan grafikken hjælpe dig med at sælge dine produkter. – især, hvis det du sælger ikke er umiddelbart enkelt og nemt at forstå.

Det kan være et kompliceret produkt, som kræver en form for forklaring. 

Det kan være en service som kræver lidt “syn for sagen”.

Eller det kan være du sælger din viden og slet ikke ved, hvordan du kan starte med at vise det med billeder. 

 

 Workshoppen er for dig, der sælger din viden eller en service og gerne vil lære at visualisere dine produkter, så du sælger mere. 

På workshoppen lærer du hvordan du kan:

Lave billeder og grafik til sociale medier og annoncer, som får flere klik (det giver billigere annoncer)

Understøtte dit salg med billeder og grafik

Hjælpe dine potentielle kunder, med hvilken ydelse der passer til dem.

Hjælpe potentielle kunder med at afklare, om dit produkt passer til dem.

 

Det praktiske

 

Hvad: 2 dages workshop med fuld smæk på undervisningen og produktiviteten. 

Det bliver et lille hold på max 12 deltagere, så der bliver rig mulighed for sparring på netop din virksomhed, din grafik og dit salgsflow. 

Hvornår: 27. – 28. april 2023

begge dage 9.00 – 16.00

Hvor : Bygholm Park hotel i Horsens. 

Den smukkeste herregård omgivet af en vidunderlig park.
Hotellet har gode parkeringsforhold, kun 8 minutters kørsel fra motorvejen

Og som ekstra bonus ligger hotellet kun 7 minutters gang fra banegården. 
 

Under workshoppen får du forplejning med formiddagskaffe/te, lækker frokost og en sød eftermiddagssnack. 

Du har mulighed for at booke et værelse på hotellet i forbindelse med workshoppen til en særlig god pris indtil 25. marts 2023.
OBS. aftensmad under dit ophold står du som kursist selv for.  

Kurset hvor du lærer at lave salgsgrafik bliver holdt på bygholm park

Parken ved Bygholm Park hotel 

2 dages undervisning med FOKUS på DIN virksomhed og dit salg

Din investering i at lære at lave grafik, som kan hjælpe dig med at sælge dine produkter er kun:

7200 kr + moms  


EARLYBIRD PRIS indtil 9. marts 2023:

5400 kr + moms

Du har mulighed for at opdele betalingen i 3 rater á 1800 kr + moms

BONUS netop nu:

45 minutters 1:1 Sparring over zoom 

Du kan frit benytte din sparrings-session før eller efter kurset.

 

Ved sparring før kurset:
 kan vi fx finde frem til, hvilket af dine produkter, det ville være smart at du koncentrerede dig om under kurset.
Vi kan også se din stil efter i sømmene, om den passer til dig og, hvad du skal være opmærksom på når du designer. 


Ved sparring efter kurset:

Her kan du få sparring på din udvikling og dit videre arbejde. 

VÆRDI: 1000 kr + moms

Sarah Møller Pedersen - Sarah fra Vissuel - grafiker, Canvaunderviser og marketingnørd

Mød din underviser: 

Jeg hedder Sarah Møller Pedersen 

Jeg står bag virksomheden Sarah fra Vissuel.

Jeg  er uddannet grafisk designteknolog og er selvstændig grafiker, Canva-underviser og marketingnørd.

I min hverdag som selvstændig hjælper jeg virksomheder med at lave bedre grafik – også dem, der gør det selv. Med 19 års erfaring i de professionelle designprogrammer og 5 års erfaring i Canva brænder jeg for at undervise ikke-grafikere i Canva og grafik. Jeg  underviser bl.a. på DMJX, kforum, FOF og sælger flere forskellige onlinekurser med samme emne i min egen virksomhed.

Jeg er en KÆMPE NØRD og har lagt mærke til, hvad der fungerer og ikke fungerer igennem en årrække. Og jeg glæder mig til at hjælpe dig med at blive endnu bedre.

Kurset er til dig, der designer forskellig grafik og billeder til din egen virksomhed.

OG som gerne vil lære at lave bedre grafik, som kan understøtte dit salg.

Det kunne være:

❊ Billeder til din markedsføring
❊ Billeder og videoer til dine annoncer
❊ Pdf’er til dine følgere og kunder
❊ Grafik til salgssider
❊ En visuel frasortering af “forkerte kunder”
❊ Visualisering af en model du bruger eller har udviklet
❊ Grafik til dine opslag
❊ Slides til dine præsentationer til fx webinar

 

OBS:  KURSET ER IKKE ET TEKNIK KURSUS. 
Du skal selv kunne de mest basale ting i dit designprogram. 

Det er ikke det kursus du skal tage på, hvis du gerne vil lære Canva eller et andet grafik-program at kende. 
Du kan selvfølgelig stille spørgsmål undervejs, men som udgangspunkt skal du kende det program du bruger. 



 

 

Almindelige spørgsmål

Hvad er det jeg får?

2 dages undervisning, med fuld fokus på din virksomhed og hvilken grafik kan hjælpe NETOP dig med at sælge NETOP det du sælger.
Det bliver et lille hold på max 12 deltagere, så du får rig mulighed for at stille spørgsmål. 


Hvad er det for noget med bonus-sparring
Hvis du investerer inden 9. marts 2023 får du 45 minutters sparring med mig via zoom. Sparringen kan bruges enten før eller efter kurset, men skal senest være benyttet 1. juni 2023. Du er selv ansvarlig for at aftale et tidspunkt og benytte dig af sparringen.


Er prisen inkl overnatning?

Nej. Du står selv for både evt overnatning og aftensmad.


Jeg er nybegynder og lige startet. Er kurset for mig?
Det kommer an på dig.
Hvis du er af typen som let får teknik-hovedpine og aldrig har åbnet et designprogram (hvad end det er Canva eller et andet program) så er dette kursus IKKE for dig. I stedet vil jeg anbefale dig at investere i onlinekurset Canva for begyndere

Herudover skal du have ret godt styr på din virksomhed i forhold til, hvad du sælger og hvem dine bedste kunder er. 

 

Hvor hurtigt vil jeg se resultater?
Dine resultater kommer an på, hvor hurtig du er til at implementere.
Kurset lærer dig redskaberne til at bruge dine billeder og din grafik mere aktivt i dit salg.

 

Er det lige meget om jeg bruger Canva eller Adobe-pakken?
Det er lige meget for mig. 
Dette er et kursus i, hvordan du kan lave den lækre grafik, som hjælper dig til at sælge bedre, mere og nemmere. Du kan bruge det program, du selv følger dig hjemme i. 


Kan du ikke fortælle lidt om, hvorfor du bruger Canva? Er det bedre end Adobe-pakken?
Jeg bruger faktisk både Canva og Adobe i min dagligdag 

Når jeg designer ting/ tilretter designs i Canva for kunder er det ofte fordi, det er rart både for dem og mig, at de ikke skal have fat i mig for at kunne rette et komma eller lave et nyt opslag i samme stil

Jeg designer færdige skabeloner, som er til salg – sådan at soloselvstændige lettere kan lave et lækkert og præsentabelt cover til fx LinkedIn

Jeg sætter trykfiler op i Adobe InDesign – fordi der kan jeg styre farven og billedkvalitet fx.

Og jeg designer logoer i Adobe illustrator som alle mulige andre grafikere …

I min egen virksomhed bruger jeg Canva til billeder til opslag på sociale medier – for her har jeg det hele samlet. Det er let at finde billeder, det er nemt at lave en simpel video og jeg kan endda lave en gif helt uden bøvl

Canva er ikke bedre end Adobe – ikke for en prof … men det er mere fleksibelt, det er nemmere at komme i gang med … og det er billigere …
Jeg vil ikke anbefale mine kunder eller soloselvstændige generelt at købe Adobe-pakken. Læringskurven er for stor og de har oftest slet ikke behov for alt, hvad det kan